Handling och jobb

Jag var och handlade för ett tag sen och det var grymt tungt. Ville bara lägga mig bredvid gångbanan och aldrig resa mig igen! Men nej, jag stod ut och tog mig hem. Men hemfärden tog säkert tre gånger så långt tid än vad det tog att gå dit! Jag funderade och funderade vad jag skulle ha med mig att äta imorgon och på söndag till jobbet eftersom jag jobbar halv åtta till fyra. Grejen är den att det måste hålla sig fräscht i väskan men så kom jag på att jag har massa shakar kvar så det får det bli! Inge avancerat alls! Det enda jag behöver är vatten :)

Jag är faktiskt nervös inför att jobba imorgon, jag hittar ju inte! Så alla jag känner, var beredda på att jag kanske ringer imorgon och tvingar er att sätta er vid datorn och kolla en vägbeskrivning, haha ;) Men jag hoppas att det går bra ändå!:) Nu ska jag ner och köpa mig ett tunnelbanekort, huh. Svinder alltid lika mycket när man måste göra det. Hej då 420 kronor. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback