Flyttproblem...

Nu har jag faktiskt packat färdigt.. tror jag i alla fall. Det blir ju så att man sitter och funderar ifall man glömt något. Men det gör inte så mycket om jag har eftersom pappa åker fram och tillbaka till Stockholm hela tiden! Kan ju säga att det som jag inte trodde skulle bli sp mycket blev plötsligt en hel del! Fotölj, stereo, tv, tvbänk, kläder, mattor, kökgrejer och ja... prylar ni vet. Det känns som om det finns överallt! Varenda del av rummet spyr ut saker som jag får för mig att jag verkligen behöver ha med mig, så när jag står där full färd och packar något onödigt så kommer pappa ner "det är ju dumt att du tar med dig onödiga saker, för mycket smågrejer kan försvinna under flytt". Jahaja, och där står jag med min påse full med super-nödvändiga-jag-överlever-inte-utan-saker, trodde jag i alla fall att det var, innan pappa sa sådär. Sådär har jag hållit på hela kvällen, behöva, inte beöva, behöva, inte behöva.... men nu är det i alla fall klart! Så nu är jag uttråkad. Händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback