Egocentrisk bild i en egocentrisk blogg

Nu är det rent och snyggt hemma hos oss! I alla fall i badrummet och köket. Rent golv har vi i vardagsrummet, vi vet nämligen inte riktigt hur vi ska möblera här inne på smidigaste sättet. Men ja, vi får helt enkelt prova oss fram. Men det är så skönt när det är nystädat, luktar så gott och ja, blit helt enkelt roligare att vara :) Har plockat undan kläder och sånt i mitt rum, men vet bara inte vart jag ska göra av alla grejer, så det är miljoner påsar som stårlängs med väggen. Men förhoppningsvis löser det sig när jag får en byrå eller sminkbord, beror på vad jag bestämmer mig för. Men det blir säkert fint vad den än blir! :)

Här har ni föresten en väldigt mycket ego bild, ja låda. Den är föresten ifrån plåtningen i höstas. Det var Roland på skolan som plåtade och
Sarah Maria som sminkade. Jag har enbart gjort den svartvit och så gjort sådär suddigt runt omkring ansktet! Haha, det roade jag mig med igår :P Men ja, här har ni:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback