Effektivt trots skador.

Ingen uppdatering idag (eller ja, igår om man ska vara petig). Har varit mycket att göra idag och har då även hunnit med mycket. Packa bilen full med saker, köra alla dessa saker till Stockholm, lasta ut sakerna i vår lägenhet, åka till IKEA och köpa saker, bland annat säng och matbord. Efter det så bar det av till Johannas tillfälliga boende för att hämta hennes grejer, snabbt som tusan slänga ihop dom och börja bära ner till bilen. Så när vi väl är påväg ner för trappen så vrickar jag foten på sista trappsteget så där ligger jag i en hög och Johanna kastar sig över mig och börjar kntya sin gamla träningstrumpa runt foten och jag gråter som en två åring. Gudar i himlen vad ont det gjorde. Men så när jag har haltat mig därifrån och vi har fått in allt i bilen så var det att åka tillbaka till vår lägenhet och börja bär in och packa ur ( jag stod dock mest och tittade på kändes som, förbannade fot). Sedan kolla lite småsaker innan det bar av mot Kungsör igen, väl hemma (senare än vad vi räknat med) så var det att kasta sig i duschen, göra sig iordning och åka till Sarah för det årliga middagen och underbara cheesecaken! Hon fyller ju nämligen 20 år idag! Så grattis till henne :) Var väldigt trevligt och gott, som vanligt ;) Vi kollade även på en film! Trevligt, trevligt! :) Så det har ungefär varit min dag. som sagt, väldigt effektiv tycker jag!

Idag lämnda Mia även landet, för att spendera några månader i Costa Rica, för att lära sig spanska och ta hand om djungeln. Men det har jag väl nämnt tidigare! Och jag är avundsjuk på det, låter så himla kul! Men men, hon kommer säkert få det fint där :D Men nu måste jag sova, Stockholm imorgon! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback