Byggare Iida

Nu sitter jag här och skriver ut miljoner CV, som förhoppningsvis någon gång kommer leda till ett kul jobb! Men man får väl ta vad man får just nu :) Idag klockan fem över två bär det av mot Stockholm också. Roligt! Hade dock hoppats på att åka tidigare men ja. Så idag bli det att byga säng, matbord och stolar... har även ett nattduksbord jag ska bygga ihop. Wey. Men nu ska jag häfta ihop de cv:n som kommit uu och sen packa klart. Måste också kolla vilka verktyg (!) jag måste låna av pappa för att kunna bygga mina saker. Mycket man behöver om man ska bo själv. Kanske inte är så dumt det Johanna sa, att önska sig en verkygslåda i födelsedagspresent. Grattis på 20 årsdagen! Här får du en verktygslåda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback