Alster av den seriösare sorten

Jag har varit kreativ, både nu och natten som var. Jag har skapat något. Helt själv har jag pysslat, knåpat och tänkt ihop det här. Jag tycker det är fantastiskt, kanske inte just det jag har skrivit. Min grej har för det mesta varit att rita och kladda och ha enormt udda funderingar och tankar men att jag lyckas skriva ihop kortare alster av den seriösare arten är det jag tycker är fantastiskt. Hur kommer det sig att man är så kreativ såhär på kvällskvisten och natten? Det mest logiska vore ju dagen, man är ju mer vaken då än vad man är nu. Jag tänker tyvärr inte lägga upp något av det på bloggen, lite för privat skrivet. Men jag vet inte, en dag kanske jag känner för att slänga upp det. One day.

Men kan dock bjuda på något ännu mer fantastiskt, nämligen en del ur en låt av en fantastiskt karl, och alla vet vi ju vem denna fantastiska man är (mannen i mitt liv). Det här är enligt mig, bland det bästa han någonsin har skrivit.  Men ja, var så god:

En storm på väg i natt, rannsaka och bekänn.
Guds son ska komma nerstigen från himmelen igen.
Du ska stå naken framför sanningen och jordens alla kval.
Han ska pröva din styrka, han ska testa din moral.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback