Äcklig havregrynsgröt, men jag överlever!

Nu är man hemma i Kungsan igen, det känns som att gå i ide varje gång när jag kommer hit. Förutom att jag nu har endel planer när jag hemma, och förhoppningsvis så får vi lägenheten denna vecka, så när mina planer är slut här så kan vi flytta! Vill inte gå här hemma och inte göra något. Jag kommer iofs snart få schemat från jobbet så jag kommer ju inte var helt raslös men jag vill inte pendla fram och tillbaka! Jag vill gå runt och pyssla i min och Johannas lägenhet när jag inte jobbar. Jag kan leva på äcklig havregrynsgröt varje dag bara jag får flytta till Stockholm! Det är väl inte för mycket begärt?

Mina planer som jag har är föresten:
> Tisdag - Träffa Sarah och Mia, hela dagen.
> Onsdag - Träffa Maria på kvällen!
> Torsdag - Tatuering, 12-18.
> Lördag - Hem till Sarah för hon är kool och fyller 20 år! :)

Så den enda dagen jag har kvar som jag måste aktivera mig på är på fredagen. Men det fixar väl sig. Annars får jag väl ligga här i mitt rum på mage och stirra ner i golvet. Kommer knappt våga röra mig när jag är nytatuerad på ryggen! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback