Gyttjebrottning och utgång

Nu är det ännu en söndag och jag sitter är och är enormt seg! Jag förstår inte vad som hänt, jag har börjat bli bakis?! Jag har aldrig någonsin bblivit det förut, kanske att jag var lite seg startad men sen var det lugnt men nu känns det som om jag bara vill plocka ut hjärnan och lägga den åt sidan ett tag. Haha. Så, man kan ju undra vad Emelie och Johanna lyckades gör med mig förra helgen eftersom det var då det börja? ;)

Igår var det alltså en oplanerad utgång. Dagen började först med att Johanna hade den där handbollscupen men som mer liknade gyttjebrottning. Men det var kul att kika på, när dom halkade runt. Haha. Men så händer det lite grejer under dagen som gjorde att en utgång bestämdes. å det var bara att länsa all alkohol vi hade hemma och sen bege sig mot söder vid halv tolv ungefär och jag hade en riktigt kul kväll med Johanna! Jag har dansade massvis så mina fötter är helt paj idag, mina stakars trampdynor! Men det är det ju värt :) Har någon bild från gyttjebrottningen på kameran men inte lagt in dom än, så dom kommer senare! Men nu ska jag fortsätta nöta The City...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback