Grattis till mig!

Jaha, då kanske jag får börja med att säga Grattis till mig själv! Och trots extrem stress på jobbet så har det varit en finfin dag. Den började klockan 06.45 med att min vän och sambo Johanna kommer instormandes (nästan) i mitt rum med både tårta och musik. Musiken bestod av en remixad "Ja må du leva" och tårtan var en ljuvlig chokladbomb med miljarder kalorier! Fantastiskt god! :) Sedan så bar det av till jobbet, jobbade till strax efter fem och då var det att åka till Skärmholmen där Linda och Pappa väntade. Pappa bjöd på mat och jag fick presenter! :) Från Mamma och pappa fick jag, förutom mobilen som jag fick i februari, en väggklocka med Marilyn Monroe och tre stycken lådan med olika bilder på Monreo, hur fina som helst! :) Och av Linda fick jag presentkort på Topshop, på 800 svenska riksdaler! Så nu blir det skor därifrån! Äntligen :) Tack, tack, tack så mycket för allt! :)

Efter ätandet så gick vi runt i några affärer och jag inhandlade en t-shirt från någon affär som sålde ut allt, den var fin, lite over-size sådär med ett tryck på :) Men nu, efter en såndan bra dag ska jag snart inta sängen och ha en dejt med John Blund, för imorgon blir det jobb dock inte så länge, men ändå. Lite jobb är bättre än inget! Så Godnatt och bilder kommer imorgon eller någon annan dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback