Johanna goes lera.

Jag var ju som sagt och kolla på J:s handbollscup och Johanna kan bli ganska så.. hm.. hetsig.. eller het på gröten som vissa säger. Och det här var en grej jag hörde:

Motståndare: Men sluta dra i mig!
Johanna: Men va fan, det här ingen jävla balett!

Så, man kan höra mycket roligt om man kollar. Men ja, tål man ingenting så är inte handboll den rätta sporten. Då är det nog mer, som Johanna sa, balett som gäller. Men ja, tänkte bjuda på någon bild i alla fall! Så håll till godo!



Johanna efter match... gyttjebrottning!


Match! :)


Och en bild som inte hade med cupen att göra.
Johanna skulle göra popcorn och jag säger att hon inte ska ha för mycket
i kastrullen för den är ju inte så stor. Men nej, hon visste ju vad hon gjorde... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback