Resdrömmar.

Jag längtar till på torsdag, för då bär det av mot Finland. Woho! Och där är det sen bröllop som gäller, någon av mina kusiner som ska gifta sig. Vilken av dom vet jag tyvärr inte, inte exakt iaf... men det är ju märkas :) Men det ska bli så kul att komma iväg, enda riktiga resan som är planerad denna sommar... detta år. Känns sådär, skulle vilja åka på en riktig resa, en lite längre, en resa på en vecka är väl inte så mycket begärt? Uppenbarligen så är det. Ni vet, dra till grekland eller turkiet en vecka sådär, eller planera en längre resa någonstans till början av nästa år. Så man i alla fall har något att längta till!

Och så vilja desperat gärna veta vad som händer till hösten! Ge mig svar. Nu. Tack. Snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback