Lite kort sådär...

Det här ju inte Sveriges direkt mest uppdaterade blogg men har man annat för sig så har man! Jag åkte till Kungariket i fredags och då var det mat med mamma och sen stress för att bli klar och åka till Maria med Sarah för lite förfest innan öltältet i Köping. Det var ju Yran där i helgen :) Det var trevligt, träffa lite folk som jag inte sett på flera år! :) Sen kom lördagen och jag och Mamma åkte i till stan för att hämta jackan jag lagt undan, min bäbis. Så i lördags blev två nya bäbisar. Den där jackan och ett par skor... dom är helt underbara. Så var ju tur att det var lite jobb söndags så åtminstone skorna inte gjorde så ont i plånboken, haha ;) Kan kanske slänga upp en bild på dom senare!

Sen på lördag kväll var det öltältet igen som gällde och förfest hemma hos Thunberg! var trevligt, sen när vi skulle till öltälten så stannade vi det där mini tivolit som alltid finns när det är Yra och där var det virvelvinden som gällde! Och hur länge den höll på att snurra! Satt där hur länge som hellst! jag försökte ta kort under åkturen med dom blev ju lite sisodär... haha. Men sen på öltet var det ändå ganska kul, träffa massvis med folk och umgås. :)

Och nu under veckan har det bara varit jobb och det kommer det vara fram till fredagen! Jobb, jobb, jobb! Men ja, slänger upp en bild på mig, från i fredags! ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback