Det finns idioter överallt!

Det är lördagkväll och jag sitter hemma. Johanna jobbar och Emelie är upptagen med annat för kvällen,så här sitter jag och har allmänt tråkigt! men sånt är väl livet helt enkelt. Men jag tycker det ändå är väldigt orättvist av livet att göra såhär mot mig (och andra). Jag jobbar hela veckodagarna och är hemma då, stiget upp tidigt och lägger mig tidigt då borde ju livet fixa en helg då det händer saker, något iaf? Men nej, här sitter jag...

Igår var vi i alla fall ut; jag, Johanna och Emelie och det var Kvarnen som var målet och där hamnade vi också! Var väl en helt ok kväll, trots lite upp- och nedgångar. Men sen när vi är påväg hem ner mot tunnelbanan, så går jag och pratar med Emelie och i ögonvrån ser jag hur någon kommer nerböjd emot mig och kör upp händerna under kjolen på mig! På en halv sekund hinner både jag och Emelie reagera jag snurrar runt och lyfter handen för att slå honom och Emelie börjar skrika nåt i stil med "Ditt jävla cp, vad håller du på med?" och jag skriker "är du helt dum i huvudet, jävla as!" eller något sådant i alla fall... och allt går ju så fort så jag hinner ju inte slå honom eller nåt och han springer sen han iväg och ropar typ "Man måste ju passa på och ta när man kan". Alltså, finns ju helt sinnesjuka idioter överallt. Men, det var väl det mest dramtiska som hände den kvällen... Men iaf, vi var väl hemma kring fem på morgonen och sov till 13... fint! ;) Men nu ska jag kika lite tv! Ciao.


Min nya skor!! :)



Jajemen!

Bäjbs! ;)


 


Kommentarer
Postat av: mamma

skorna är snygga ,du skulle kanske satsa på ett prickigt skärp också,var in på den där skoaffären i etuna ,men dom hade inget nytt:)det kanske är tur:)puss

2009-06-06 @ 22:51:38
Postat av: Susanna

1:a bilden: Very nice shoes, I like!!

2:a bilden: I hope it´s fruit drink in your glass!

2009-06-07 @ 12:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback