Helgen är slut och det känns förbannat tungt

Det är söndag ännu en gång och imorgon är det jobb igen. Och jag är inte alls taggad för det, har haft en allt för bra helg för att ens orka tänka på jobb! Men ja, får väl hoppas på en bra vecka, även om inge direkt planer är inplanerade nu förutom tvättid på tisdag, men det är ju inte direkt kul... Men man får väl se vad som händer, ska iofs någon dag till pappa också för att hämts grejer. Någon som käner sig manad att hänga på och hjälpa mig att släpa på allt? Haha, känns som om det är hur mycket som hellst han har med sig åt mig ;P Men det är väl bara att bege sig dit någon dag och få det överstökat! Men men, nu är jag trött och ska hoppa in i duschen sen sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback