Ren glädje.

Klockan är snart tolv och det känns nästan fel av mig att vara vaken nu. Som att vara på förbjuden mark. Jag ska ju sova vid det här laget, inte sitta vid datorn och göra ingenting. Men! Idag är det fredag då får jag vara vaken precis hur länge jag vill! Men jag är ganska trött och imorgon ska jag upp redan vi tio även fast jag är ledig, ska nämligen iväg och kika på Johannas handbollscup som är på gräs! Ska bli intressant! Men det beror dock på vädret, spöregnar det så känns det ju inte sådär jättelockande att sitta ute... Men vi får hoppas på bra väder! Eller åtminstone på ok :) Men den som är så skönt med att sätta klockan är att det kommer upp att jag har tio timmar kvar att sova och inte sex och någonting! Helt underbart. Ren lycka. Men nu är det väl sängen, 10 timmars sömn here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback