Planer smids, men inte i all hemlighet

Så, det är midsommar idag och vad är mina planer? Jo, inga. Det finns inga planer. Eller det där var ju faktiskt inte sant, det som är planen är att kolla på film. Jag har hyrt två, får sen se om det faller Johanna i smaken ;) Men ja, imorgon bär det nog av mot Kungariket Kungsör, eller på söndag, men just nu verkar imorgon mest troligast. Har pratat endel med Emelie idag också, hon ska festa. Varför är det då jag som blir taggad för det? Man blir ju faktiskt lite småsugen. Men men, man kan inte göra så mycket :) Men jag och Emelie har i alla fall planer som ska genomföras. Det är så mycket nu som vi har sagt att vi ska göra så vi måste börja skriva upp dom. Här är några av alla hundra saker;

> Film maraton; Sweeney Todd, Pans Labyrint och Beta house måste vi se. Två första är mina val och sista är hennes.
> Roadtrip tors-sön i Sverige. Bara dra någonstans och se vart man hamnar!
> Restaurang dagarna i Kungsträgården. I år hann vi inte och så var det dåligt väder. Så nästa år måste vi gå på alla dagarna.
> Åka på kryssning och go crazy. Bli helt galna, inga hämningar och ingen hänsyn! Haha ;)
>
Och fixa en sån sjujävla nyår i år. Bara ha riktigt kul och ja, göra något grymt utav det!

Det är massvis med saker till men kommer dock inte på fler just nu, man kommer på dom lite då och då. Haha. Men men, nu är det bara att börja beta av grejerna en efter en, även om vissa saker är lite svåra att göra nu. Men en dag så! Ska fortsätta kolla på tv nu och sen fixa mat - tonfisk, ris, sallad, bröd och vitlöksdressing. Lyxig midsommar käk va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback