Mycket nu

Jag är irriterad. På det mesta faktiskt, inte på det flesta utan bara några få och på mycket saker. Det är mycket nu bara.  Jag skulle kunna göra en lång lista här och utveckla det hela men den energin orkar jag inte lägga ner. Men det är allt ifrån att folk stinker parfym på tunnelbanan till människor som inte kan beteé sig, som inte kan behandla andra med respekt. Så istället för att sitta är och rabbla upp allt ska jag kolla på tv, är någon skum dokumentär på femman. Människor som älskar saker och inte människor, och då menar jag älskar saker. Det är en tjej som känner kärlek och och värme från en bit staket, och en kvinna är gift med eiffeltornet och hennes "ex" är en pilbåge. Dom känner alltså samma kärlek från saker som andra känner ifrån människor. Det känns väl ändå lite småskumt?




Föresten, två låtar också:

Dead by April - Losing you


The Killers - Human


Will your system be alright?
When you dream of home tonight.
There is no message we're receiving,
Let me know is your heart still beating?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback