Jag börjar bli gammal.

Nu är jag hemma igen, efter en snabb sväng till Kungariket Kungör. Men trots att det var en snabb sväng så hann mycket göras, nämligen; Träffa vänner, umgås, förtära alkohol, köra bil (självklart innan alkholen), dansa så fötterna nästan trillade av, åka bil och studsa så den gunga med i låten, äta ärtor med smör och äta blåbärspaj. Finfint var det! Så, det var min fantastiska lördagkväll (+natt). Men idag ahr man mått som man förtjänar antar jag. Har varit extremt trött och seg, men sånt går ju över. ;)

Jag är förövrigt inte gjorde för att festa två dagar i rad. Jag tror bestämt att jag börjar bli gammal. Jag råkade nämligen hamna en sväng ute i fredags också, med Emelie. Blev lite vildare än tänkt, men kul hade jag! Som vanligt. Men kom i säng hyfsat i alla fall, strax innan fyra. Vaknade vid elva och trodde huvudet skulle ramla av när jag skulle vrida mig och kolla på klockan som då var 11, tänker att jag borde stiga upp och börja kolla tågtider, men råkade bara blunda lite sen när jag tittade på klockan igen så var den 13! Jag som bara blundade lite grann. Någon måste ha jävlats med mig, hah :) Men ja, nu är jag tillbaka i Stockholm igen, som sagt - snabbvisit i kungsör. Imorgon kommer Johanna hem igen efter att ha varit borta några dagar och andats lite norrlandsluft! Så nu kommer säkert våran frys fyllas med pitepalt och andra norrländska saker! Tur att det ekar tomt där så att hon får plats ;)

Men ja,  nu ska jag fortsätta kolla på tv och dricka té. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback