Shoppat...

Mina två mostrar (med familj), de som bor i Sverige, var ju här och hälsa på i lördags Vi fikade lite och så eftersom jag har fyllt år. Och då fick jag 400 kronor i presentkort på skor av mina en moster och det var jag inte sen på att använda. Så igår åkte jag direkt in till stan och köpte ett par tygskor som jag kollat på. Jag går ju annars jämt i ballerina skor eller klackar på helgerna och det är ju inte så värst bra för fötterna, i alla fall inte när jag har så djup (?) hålfot. Eller ja, det är väl inte bra för någon oavsett hur hålfoten ser ut ;P Sen av min andra moster fick jag 500 kronor, nice! Så för att inte bara köp tråkigheter som mat för pengarna så köpte jag 2 stycken nagellack och nagellim! Woho :) Sen när jag gick på stan så kom jag på att jag hade kvar presentkortet på Lagerhaus, så gick en sväng dit också och köpte typ förvaringslådor, 3 stycken runda. Har ju ingen byrå eller hylla eller nåt här, så det är ju bra att ha någonstans att trycka ner saker! :)


Skorna... :)


... och nagellacken! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fina skorna var,du kan ju köpa ögonskuggan från make up store:)puss

2009-07-13 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback