Skäms SVT, skäms!

Jag upptäckte på tv.nu att kronprinsessan tydligen fyller år idag,  hela 32 år, och tänkte då ägna några få minuter åt det. Närmare bestämt klaga lite på det. Inte för att hon fyller, nej nej det gör vi ju alla, utan att SVT hyllar henne genom att ägna två timmar av sändingstiden till henne. En drös med kändisar ska sjunga till hennes ära och allt! Jag menar att vi, vanliga dödliga, (tvingas) betala för att SVT ska gå runt och då visar man det där?! Det var ju inte direkt så att SVT stog och hängde på låset här när jag fyllde år och Johanna kom in med tårta. Nej nej, det struntar dom totalt i. Jag fick inte ens en minut på sämsta sändningstid, och ändå betalat man för skiten. Hur går detta ihop? Varför all denna uppmärksamhet? Jag tror att att 96.4 % av alla under 58 år struntar i om kronprinsessan fyller år eller inte. Men ändå ska SVT lägga våra pengar på henne, som om hon inte fått tillräckligt här livet. Skäms SVT, skäms!


Så är väl bara att gratulera den där Viktoria.
Föresten så växer det något från hennes bakuhuvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback