Kan dom kan jag!

Jag satt och skrev med en vän på msn och skulle då skriva ordet "pensionär" och var osäker på stavningen, så som vanligt löste jag det genom att google ordet och fick då upp något som fick mig att skratta. Ni kanske inte skrattar, men jag skratta. Ni får avgöra själv om det är kul eller inte och det är det som jag markerat i den röda cirkeln;

Hyr en pensionär liksom. Varför vill man HYRA en pensionär?
Jag menar, skulle jag hyra ut mig själv, så skulle jag säkerligen bli kallad prostituerad eller som man så fint också kan kalla det - "eskortflicka". Men pensionärer minsan, dom får hyra ut sig, säkert för dryga ut pensionen. Jag skulle behöva dryga ut min lön men då säger man "skaffa dig mer jobb, gör si eller så" men aldrig "hyr ut dig själv". Undra varför, pensionärerna kan ju göra det. Varför inte jag? Jag kan också fika, sitta, äta, promenera (med eller utan rullator) plus att jag säkert orkar göra massor med mer saker än en pensionär. Jag menar, hur ofta orkar en pensionär gå på Liseberg en hel dag eller dansa hela natten? Jag orkar, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahahahahaaa !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback