Im leavin on a jet plane, dont know when I´ll be back again.

Idag har jag nött sönder låten som jag la upp igår. Det är tur att man har en kusin som har det mesta i musikväg! Han fixade spotify till till mig också, härligt! Så tack vare spotify har jag också nött en låt till nu under kvällen, nämligen John Denver - Leaving on a Jet Plane. Den är ju med i filmen Armageddon!

Kom hem från Sätra för ett tag sen, var och hälsade på Linda en sväng och så hämtade jag mitt spel, Olympens härskare. Det är jättegammalt och hur kul som helst! Så nu ska jag försöka installera det, om det går, och sen spela massvis! Woha! Så ja, som vanligt, nhär har ni låten:

John Denver - Leaving on a Jet Plane



All my bags are packed
Im ready to go
Im standin here outside your door
I hate to wake you up to say goodbye
But the dawn is breakin
Its early morn
The taxis waitin
Hes blowin his horn
Already Im so lonesome
I could die

So kiss me and smile for me
Tell me that you´ll wait for me
Hold me like you´ll never let me go
cause Im leavin on a jet plane
Dont know when Ill be back again
Oh babe, I hate to go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback