Utgången och skorna :)

Ännu en söndag och jag är enormt seg! Igår var det ju utgång med Emelie, som var riktigt kul. Men halvvägs in i kvällen blev det enormt segt och vi var nära på att åka hem, vi stod och trängdes i baren för att få beställa i typ en kvart(?!), enormt irriterande. Vi har allvarliga i-landsproblem ;) Men sedan så drog kvällen igång och jag studsade runt i mina nya skor, som förövrigt är sända från himlen. Och vi fick massvis med skratt under kvällen/morgonen. Kom nämligen fram en kille till oss och konversationen lät ungefär såhär:

Killen - Hej, har ni sett min kompis?
Vi - Hej... din kompis? Neeej...
Killen - Men min kompis jag kom hit med!
Vi - Nej, vi har inte sett honom... (kollar funderande på varandra och undrar vilken planet han är ifrån)
Killen - Men min kompis! Han är blatte och har två ben!
Vi - Jaha, haaaaan...

Vi satt och kved åt det där hur länge som hellst, och det gör vi idag med. Haha. Men kvällen var som sagt bra, trots slagsmål inne på krogen och lite annat löjligt. Vi var föresten på en förfest vid odenplan och där spelades en låt som jag har gått och nynnat på hela dagen, en riktigt sommarlåt sådär. Det kanske är gammal, det vet jag inte, men jag hörde den i alla fall första gången igår och den var riktigt bra, så tänkte bjuda på den och någon bild, blev inte så många bilder, men ändå. Så varsågod :)


Sam - Cold Beer


And that's when it hit me
I shouldn't look so hard
For the things that make me happy
I got simple needs
I'm easy to please
I've written down a list
And it kinda reads


Ain't nothing like a cold beer in the sun
I hope we got enough for everyone
(I hope we got enough for everyone)
Ain't nothing like a cold beer in the sun
(Ain't nothing like a cold beer in the sun)
I hope we got enough for everyone.


THE shoes!


Emelie!


Jag tjatar om skorna... jag vet ;)
Och mina  fötter såg enorma ut på bilden ju!
Haha!


Krogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback