I've got a brand new attitude, and I'm gonna wear it tonight

Nu äter jag min första riktiga frukost på två veckor, och då menar jag någonting i fast form. Men jag är förvånad över att det inte var så gott som jag trodde, nästan en besvikelse ;P Det blev föresten ett par nya skor igår, har tyvärr ingen bild på dom men kanske kommer sen när jag kommer hem :) Dom är i alla fall svarta och har typ 6-7 cm klack... Så nu jävlar ska jag ha dom på mig så om mina fötter måste dö på kuppen ;P Men det blir nog fint, det här med kryssning, det kommer bli finfin mat och frukostar, fint sällskap och troligtvis lite festande! Men nu ska jag äta frukost och sedan fixa klart allt innan Maria och Björn kommer och hämta oss! :) Ciao.

Pink - So what
http://se.youtube.com/watch?v=6wELAyMWml8



Kommentarer
Postat av: sofia

Vem blev den fjärde att följa med på kryssningen?:) Pusspuss

2009-01-16 @ 11:35:01
Postat av: sarah maria

Nämen vilken tjusig bild =) vem har sminkat så snyggt ;)

Postat av: sarah maria

Skrattar =)

Jasså vilken tur =) får nog gå dit

haha

Kom å hälsa på vettja =))

kram kram

2009-01-19 @ 06:33:03
URL: http://sarahmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback