You can stick your job where the sun don't shine, cus' I quit!

Idag har jag skickat iväg fem jobbansökningar, alltid nåt. Söker ju nästan i princip allt bara för att få ett jobb, haha. Men vad gör man inte för att få ett jobb? :) Sköna är ju i alla fall att jag har någon form av utbildning, det är ju alltid nåt även om det inte passar till allt jag söker. Men som sagt, alltid nåt :) Nu ska jag kolla klart på OTH, sen ska jag dammsuga. Synd bara att det inte är min egna lägenhet jag ska dammsuda, haha. Men någon gång snart kanske det är, och då hoppas jag den ligger i Stockholm. Haha :D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

OTH?:)

2009-01-21 @ 18:30:57
Postat av: Anonym

Angående kryssn,jaha du den där bartendern Hm.Hm.det vet man ju varför han ville se ditt leg:)!

2009-01-21 @ 19:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback