Vilka planer man skulle kunna smida

Nu ska jag ta mig till sängen och lägga mig och läsa, wiho :) Är inte speciellt trött, men blir förhoppningsvis trött i ögonen om jag läser ett tag, fast det kan ju i och för sig ta ett par timmar. Haha. Men jag somnar ju tillslut så, och det är ju viktigast. För imorgon så är det några grejer som ska ordnas! Men det kommer säkert gå fiiint! :)

Och Johanna, det måste verkligen bli Stockholm snart! Så jävla fint det skulle vara, och förstå hur mångra öl det skulle kunna ha blivit av dom pengarna, haha :D Men flrhoppningsvis bo med mupp-Johanna om jag flyttar till STockholm, fast den här gången kan vi väl ha egna rum? ;) Oh, vilka underbara planer man skulle kunna göra! :) Saknar verkligen Stockholm!

Borsta tänderna nu! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Johanna

You know it dude ;) vi måste ju ta igen förspilld tid ute på stureplan nu! Och oja men vi får ta in ölen nu i vår istället ;) Fortsätt att söka på "Psyk" nu :D

2009-01-22 @ 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback