Vad hade dom rökt?

Ja, nu sitter jag här och slö kollar runt lite på olika sidor eftersom jag verkligen inte har något annat att göra sen att jag mår lite som sju svåra år också. Så är slö kolla inte så fel heller just nu. Men i alla fall, jag har varit extremt dålig på att använda klack men nu har jag ju köpt (läs: fått av mamma) ett par skor med hyfsad klack så nu jävlar tänker lära mig orka gå i sådana så jag kan köpa fler, utan att ha den där gnagande tanken i bakhuvudet; "Kommer jag att använda dom här?". Så jag satt alltså och kollade på olika typer av klack skor det och jag sprang på dom här;





Vad är det här? Man kan ju fråga vad som hände när designerna gjorde dessa? Vad hade dom rökt? Även fast dom kanske inte är till normal använding så känns det ändå helt snevridet på något sätt. Att ens någon kan komma på dessa idéer är för mig oförståligt. Men ja, finns väl människor till allt. Enormt fula var dom i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback