Kryssningen

Så, kom hem ifrån kryssningen igår! Jag hade riktigt kul! :) Det blev god mat, festande, shoppande och spel på maskiner! Första kvällen så åt vi på buffé, vilket jag hade högre förväntningar om men det var gott ändå, sedan på lördag kvällen så åt vi på retstaurang, vilket var så sjuktgott, och jag tog det jag jämt tar när vi äter det ställer på båten, nämligen fläskfilé. Haha. Men på fredagen var det inte så mycket folk på båten så blev ju inte sån mycket att dricka eller så, men så skulle vi ju orka på gå på stan i Helsingfors på lördagen också. Det var trevligt på stan och vilka underbara reor dom har, typ 50 % på det mesta. Rea is your friend! :) Sedan på lördagkvällen så åt vi ju jättegod mat som sagt sedan så festade vi, och det var hur kul som hellst, speciellt min konversation med bartendern, haha ;) Men sedan så blev det endel dansande och vi var nog alla väldigt runda om fötterna ;) Sedan så var det vääääldigt tungt att ta sig upp på söndagen. Haha. Men kyssningen var i alla fall riktigt kul och vi får åka snart igen och ta med oss fler människor! :D


Maria och Björn i vår hytt :)


Jag på fredagen.


Vi köpte ansiktsmask när vi gick på stan...


och Björn var också med på ett hörn, haha :D


Efterrätten vi köpte när vi åt på restaurangen :D


Moi.


Haha, Björn :D


Maria :D


Björn och Maria i hytten någon gång lördag natt :)


Haha, jag på lördag natten, rund om fötterna som sagt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback