I think she sounded naked...

Jaha, nu är det fredag igen och det blev ändrade planer för min del idag. Från att (ofrivilligt) ha planerat att göra absolut ingenting så är det nu en utgång planerad - i Stockholm! Vilket inte är helt fel, älsade Stockholm. Haha. Men det är dock väldigt stressigt, eftersom jag hade ställt in hjärnan "slö" så känner jag mig ganska seg just nu, eftersom jag nu måste verkligen ta tag i vad jag ska ha på mig och vad jag ska ha för smink. Haha, vilka i-land problem! Men jag måste säga att jag just idag faktiskt gillar SJ, jag menar, en biljett till Stockholm för 25 kronor är ju faktiskt inte helt fel! :) Plus att vi ska äta tacotårta idag, fiiiint! Den här dagen gick verkligen från sämst till super på en halv sekund. Woha! Men nu ska jag gå och leta reda på min iPod laddare och kamera laddare, så kanske det kan bli någon bild tagen ikväll! :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback