Jag vill också åka utomlands!!

Jag blir så evigt trött på det här, hur orkar man? Jag förstår verkligen inte hur folk orkar. Haha. Men i brist på annat att göra så kanske folk underhåller sig själv på vilket sätt som hellst och skyr inga medel. Men ja, finns väl folk till allt och lite till. Jag önskar verkligen att jag kunde säga att det rör mig i ryggen, men det gör det inte.

Men ja, till något roligare. Träffade Maria idag, vilket var väldigt trevligt. Vi käkade och kikade på tv typ, sen snodde jag lite pingviner från Björn också, men han vet ju hur gott det är så jag tror inte det gjorde någonting ;P Men hade som sagt trevligt och på lördag sticker Björn och Maria till Thailand, dom småjävlarna ;) Hur otrevligt är det att inte ta med en av sina närmaste vänner liksom!? Hallå!! Haha ;) Sedan har jag hunnit med andra ärenden också, men om dom tänker jag inte skriva här :P  Men till sist, använd fasen inte ord man inte kan stava till, bara irriterande. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback