Suck.

Gårdagen var helt okej, mitt mål var ju att dansa och det fick jag! :) Var kul att få gå ut med dom "gamla vanliga" igen också, haha ;) Så, var alltså kul igår!

Men idag är jag seg... och less. Och det är inte att jag är bakis eller nåt, det blir jag aldrig. Jag är bara så förbannat trött på allt. Men mest av allt över att må såhär. Varför går jag runt och mår sådär? Varför måste man vara så jävla känslomässig?!  Varför måste man vara den där som blir lämnad kvar när andra bara kan gå? Jag är bara så trött och förvirrad... och så känner mig lite smått lurad.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du känner bara det som är normalt att känna, vem som helst, som funkar normalt, skulle känna som du. Och jag förstår dig,att du känner som du känner. Du får ringa när du vill och du är alltid välkommen här. Nu ska jag sova så att jag orkar med jobbet imorn. Blä för det. Men puss för dig!

2009-01-11 @ 01:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback