Put your records on

Nu sitter jag här och väntar på att klockan typ ska bli tio så jag kan bege mig iväg hem till Maria och Björn. Haha, nu är det ju "bara" 2 timmar och 50 minuter kvar. ;) Vi ska väl kolla på film och så, Björn slutar kanske inte för en tolv så får se om man träffar honom! Men ska i alla fall bli trevligt :)

Idag var jag föresten iväg med Aatu för att få hans klor klippta. Säger man så föresten om hundar? Klor? Men ja, det gick i alla fall bra, men han fick ha munkorg. Han kan ju bli lite sur ibland som det flesta vet ;) Men han var lugnt ändå. Han blir ju lite smårädd när han förstår att något är pågång, men det gick hur som hellst bra :)
Men ska kika på Vänner nu! Ciao.


Kommentarer
Postat av: Linda

Duktig du är:) och aatu med för den delen, även fast han är en suris. Men så fin också. Och förlåt för att jag spammade dig med kommentarer häromdagen..haha...var inte meningen:)



Puss!

2009-01-13 @ 23:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback