Planer

Japp jag lyckades somna igår, tillslut.  Helt underbart skönt. Nu är det resten av alla nätter bara, men det tillslut så kommer det gå bra, precis som det alltid har gjort förut. Träffade Sarah igår föresten, vilket var väldigt trevligt! satt hemma hos henne och prata massa skit. Planerade en utgång i helgen och lite sånt :) Men även Maria, Björn och Mia ska med ut. Om någon annan vill så är det bara att haka på ;D Kryssningen är också fixad nu, men vi har en plats extra, så om någon över 21 säger sig taggad på en kryssning får den personen gärna följa med. Haha ;P

Nu ska jag ära frukost, (läs; dricka en shake)!

För mig fanns det nog ingen plats
Jag blev kanske helt enkelt ersatt.

Kommentarer
Postat av: Susanna

...angående kryssningen, här är en 45 taggare, passa det? Nej, jag skojar bara hehe. Hoppas det fixar sig med nåt trevligare, yngre och manligare sällskap.Kram!

2009-01-08 @ 19:17:14
Postat av: Susanna

...angående kryssningen, här är en 45 taggare, passa det? Nej, jag skojar bara hehe. Hoppas det fixar sig med nåt trevligare, yngre och manligare sällskap.Kram!

2009-01-08 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback