Hon sa vi kan vänta med sånt för vi älskar varann.

Nu ska jag göra mig iordning för att jag och mamma ska iväg till moster i Munktorp. Min kusin fyllde nämligen 18 nu på nysårsafton så det blir väl helt enkelt att åka dit och säga grattis! Idag har jag tagit det ganska så lungt, men har kollar lite jobb och sånt, sökt lite också. Sökte till och med jobb i Borlänge, hur desperat är man inte då? Haha :) Men ett jobb skulle sitta fint just nu, så det är ju bara att söka vidare! :) Men nu måste jag duscha. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej min älskade lilla lillasyster, ska till jobbet snart...blähä. Men man ska kanske vara gad att man har ett jobb, men jag tror jag prickat ett bland dom värsta haha. Men inatt så ska en tjej gå bredvid och hon vill göra typ allt själv så jag kanske kan sova en del. Hurra för det:) Puss!

2009-01-12 @ 19:37:04
Postat av: Linda

Hej min älskade lilla lillasyster, ska till jobbet snart...blähä. Men man ska kanske vara gad att man har ett jobb, men jag tror jag prickat ett bland dom värsta haha. Men inatt så ska en tjej gå bredvid och hon vill göra typ allt själv så jag kanske kan sova en del. Hurra för det:) Puss!

2009-01-12 @ 19:38:28
Postat av: Linda

Hej min älskade lilla lillasyster, ska till jobbet snart...blähä. Men man ska kanske vara gad att man har ett jobb, men jag tror jag prickat ett bland dom värsta haha. Men inatt så ska en tjej gå bredvid och hon vill göra typ allt själv så jag kanske kan sova en del. Hurra för det:) Puss!

2009-01-12 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback