Gamla minnen och två filmer

Nu är jag hemma igen, eller ja, kom för typ prick 3... blev film tittande och massvis med prat, hur trevligt som hellst alltså. Vi såg på American pie, den där med någons kusin och olympiaden eller vad det var. Har egentligen aldrig gillar dom filmerna, men lite fick man ju ändå skratta! Sen såg vi ju också She's the man, vilket är en film man inte kan se för många gånger, hur bra som helst alltså :) Och vi pratade i princip om allt och inget, och så gick vi igenom lite gamla minnen. Sånt som har hänt på högstadiet och på gymnasiet, vilka saker man har gjort egentligen och saker som har hänt. Haha :) Men nu måste jag nog verkligen gå till sängen... får nog sätta klockan imorn också, annars kommer jag nog sova halva dan och det vore ju inte det bästa kanske, eftersom imorgon så fortsätter jobbsökandet. Som vanligt.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Shit, är du uppe så sent eller så tidigt hmpf....

Måste ta ett snack med Sisko tror jag :)

2009-01-23 @ 11:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback