Ett hjärtslag, ett hjärtslag är allt som krävs...

Har blivit väldigt dålig uppdatering på sistone, men det är som det är. Dagarna flyter på, har blivit lite jobbsökande oc sånt. Massvis med filmtittande också, blir ju lätt så när sömnproblem tränger sig på. Men i förrgår kväll så somnade jag typ vid ett på natten och vaknade klockan 13. Är ju inte direkt fullt normalt, men min sömn ville väl kanske ta igen sig. Vad vet jag.

Har föresten börjar på en sån där narutdiet grej. Vilket alltså betyder att jag dricker fem choklad shakar om dagen (som är på 2,5 deciliter styck), men jag äter också en frukt om dagen. Saknar ju att inte tugga när man äter! Men shakerna var inte direkt super goda i början. Först smakade bara fibrer och andra konstiga saker med en toutch av choklad men nu smakar det mest choklad. Man vänjer sig väl! Men än så länge går det bra, har iofs bara hållit på i tre dagar om man räknar med idag. Jag gör hela grejen mer för att se om jag klarar av det, bygga på min själv diciplin lite! Haha. Men sen om något kilo försvinner så är det ju inte helt fel! ;P

Jag är föresten i Norrköping nu också, tränger på hos syster och C. Trevligt ändå, men på tisdag bär det väl av mot Kungsör igen. Tillbaka till allt, tillbaka till verkligheten på något vis. Men jaja, nu ska jag väl kolla på tv, eller kanske på e dokumentär om tatueringar. Ciao.

Lars Winnerbäck - Elegi

Kommentarer
Postat av: Linda

Du tränger dig aldrig på, du är alltid välkommen här och får stanna så länge du vill, så du vet. och du får ringa när du vill, mitt i natten om så behövs. Så du vet. Alltid så.



Puss!

2009-01-04 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback