Att allt ska kretsa kring pengar och jobb

Idag har jag faktiskt hunnit gjort några saker, jag har hunnit söka jobb och så har jag varit till arbetsförmedlingen och skrev in mig där, lika bra liksom! Men eftersom jag redan söker så att fingrarna blöder så sa kvinnan som hjälper mig "ja, du kommer nog inte vara arbetslös så länge om du  fortsätter såhär". Haha, det lär ju bra ändå. Hoppas bara det jobbet ligger en bit härifrån, haha :D har pratat med JOhanna idag igen, om våra drömmar om Stockholm, och det ska bli som vi vill! Yes box! Men nu ska jag gå ut med hunden, sedan ska ajg iväf till Sarah för film, woha! Ciao.


På grund av mitt och Johannas samtal, så bjuder jag på denna bild!
Så som det ska vara - lätt dimmigt, flummigt och det ska vara på Stockholms gator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback