A Wish For Something More

Gudars vad jag bli förvirrad av vädret just nu. Ena stunden så är det minus grader och snö, sen plötsligt får moder natur för sig att ändra på det och ge oss fem plusgradet, snön försvinner och det känns som vår. Men nu vet vi ju alla att det inte kan vara vår eftersom det är januari. men sedan efter några dager så blir det minusgrader igen. Sådär lagom irriterande när man just har börjar njuta av det det så kallade vårvädet. Men eftersom vi nu bor i Sverige så ska vi ju ha årstider, jag tycker bara att sommar och våren ska vara längst. Så det kan få bli kallt och snöa i mitten av november fram till mitten av februari sedan så ska det börja bli plusgrader och snön ska försvinna. Det är väl ändå inte för mycker begärt? Haha :)

Men ja, satt och lyssna på Amy McDonalds album: This is the life och jag har hittat en ny favorit där som jag idag har lyssnar sönder, nämligen låten "A Wish For Something More".
Har ni den om ni också vill höra den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback