Workie workie

Nu har jag ätit frukost. Köttbullsmacka som jag började må illa av och yoghurt. Men jag blev ju åtminstone mätt, haha :) Nu ska jag väl snart diska och sådär och vänta till klockan blir tre för då är det dags för jobb igen, Och jävlar vad man får gå på jobbet, om jag får börja jobba mycket där och någon sen säger att jag borde börja röra på mig mer så borde den personen jobba en dag på mitt jobb och se hur det är. Min kropp var helt slut igår, galet. Haha, men får väl se det som något bra, grattis motion på arbetstid! ;P Men eftersom jag kommer tillbaka till Stockholm i helgen så ska jag skriva ut lite CV:n och lämna in i affärer och så :) Men ska kolla efter lite lägenheter nu! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback