Imorgon... imorgon.. IMORGON!

Yepp, imorgon gäller det. Imorgon avgörs min och Johannas framtid! Om det blir någon flytt till Stockholm snart eller om vi får vänta med det lite. Så vi håller alla tummar vi har för att det ska gå bra på våra intervjuer och för att det ska gå bra på Lindas som också är i Stockholm! :) Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar för att sova, så jag är pigg tills imorgon. Då det inte enbart är arbetsintervju utan vi ska även förbi skolan och i alla fall säga hej till Sarah Maria, sedan så ska vi ju käka också, men det lär ju också bli en låååång fika där på kvällen eftersom Johannas flyg inte går förän elva på kvällen. Men jag längtar i alla fall tills imorgon, i alla fall tills min arbetsintervju är över! Haha :) Men ja, duschen var det ja. Ciao!

"Kill him with your killer looks"

Kommentarer
Postat av: josefine

hallååå :D läget?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback