Jag kan känna lukten av Stockholm

Vaknade imorse, ligger och drar mig ett tag och så plötsligt ringer det! Kollar på telefon, förväntar mig att det ska stå "Johanna" eller något sådant men så visade sig inte vara fallet, det är ett "privat nummer". Så jag kastar mig upp förösker göra allt för att få bort den sexigt hesa morgonrösten innan jag svarar. Men tar tillslut mod till mig och svarar, och ja, fem minuter senare är en arbetsintervju i Stockholm inbokad, den 10 februari klockan 13.00. Woho, säger jag bara! Så jäkla fint! Är doch ett jobb som vårdbiträde, men vad spelar det för roll egentligen just nu?! Det är ju trots allt ett jobb! Det är heltid också tror jag. Det är ju som sgat ett jobb och det ger pengar! Sen så ska jag ju söka annat under tiden, sen vet jag ju inte heller om jag får det, men man får ju hoppas lite. Men i alla fall, jag är lika glad för det!! :D


Kommentarer
Postat av: Susanna

Yes! Yes !! Vi håller tummarna ( H+H+S ) och "klor" (Saku ) Va kul o komma till intervju...hoppas det blir nåt! Kram!

2009-02-04 @ 14:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback