Emmajohannakjell.blogg.se

Nu tänkte jag bara visa för er vad det det är för människa jag ska snart ska flytta ihop med, vem denna Johanna är. Jag har i ett tidigare inlägg visat hur hon har förändrats till den Johanna hon är idag. Men i det här inlägget har ni chansen att se Johanna på fyllan och så ska ni få se (eller snarare höra) vad hennes humor är. Så i det första klippet så har ni ett utomordentligt exempel på hennes humor, och ja, hon är lätt road!



Det andra klippet är Alex som har laggt upp på sin blogg så för att se det måste ni helt enkelt klicka
här. Jag tycker också det visar Johanna på ett perfekt sätt, i alla fall den Johanna ni kan träffa på fyllan. Haha. Men där har ni henne, Emma Johanna Kjell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback