Helgerna är fina dom

Nu sitter jag och kollar på "Rånarna" och äter godis som är kvar från igår. Ligger fint i magen, haha. Men ganska så skönt att göra såhär på en söndag kväll. Är ju inte direkt ansträngande att sitta och titta. Ändå är jag så enormt trött. Men sov väl kanske inte allt för mycket förra natten eller natten innan det. Blir ju inte direkt så mycket sovande på helgerna eftersom man hittar annat att roa sig med! Haha :) Men imorgon så ska jag och Sarah på nåt möte med arbetsförmedlingen, vilket inte känns lockande. Sedan på tisdag så ska jag till Stockholm på arbetsintervju och så ska jag träffa Johanna också, sweeeeet! :) Längtar som fasen, dock inte till imorgon. men får ju trots allt spendera några timmar med Sarah, vilket inte är helt fel :) Men ska fortsätta kika på filmen nu! Ciao.

Kommentarer
Postat av: sarah maria

Ahh lycka till på tisdag =)

kommer ni förbi och hälsar på??



kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback