Listan löser inget, damn.

Nu har jag en lista, men den hjälper mig inte alls. Varför är jag bara inte rik!? Ooh, enormt irriterande. Eller om jag åtminstone kunda ha ett privat flyg, nej nej. Har inget som kan hjälpa mig just nu! :( Men jag funderar på att åka hem imorgon, för jag måste ha kläder, sedan åka tillbaka på fredagen för att i helgen ska vi ju kolla på lägenheten, sen åka hem någongång nästa vecka beroende på när det blir flytt. Jag måste i alla fall hem till den 5 mars för då ska jag ju tatuera mig och den 7 mars fyller Sarah 20 också. Men här är min lista iaf, om någon har några ideér om hur detta ska lösas, så snälla, dela med er!!

- Har inga kläder så måste hämta det hemma. Snarast!
- 1 mars, kolla lägenhet, Sthlm.
- Om vi får lghn så troligtvis flytt då nästa vecka, dvs 2 -> mars.
- 5 mars tatuering, Örebro.
- 7 mars - Sarah fyller 20. Middag.
- Träffa Mia innan hon åker till Costa Rica. Senast 5 mars!
- Om vi  ska flytta, så packa!

Hjälp, någon?


Kommentarer
Postat av: Linda

Var i sthlm till 1a mars då ni ska kolla lägenhet, säg åt jobbet att du kan jobba ass:et av dig fram tills dess, gå alla interodagar på raken och sen jobba lite. Då löser du klädproblemet också, på jobbet kan du ha samma kläder. Kan du inte tvätta i sthlm förresten? finns det ingen tvättstuga? hm...jao. det löööserig sig det gör det alltid, det ooordnar sig...lalala.. puss!

2009-02-24 @ 14:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback