Dyrt CV

Nu är Johanna och jag tillbaka från stan.  Vi har vator och skrivit ut några CV:n på statsbiblioteket. Dom jävlarna ska ha tre kronor pappret när man skrivet ut! Eller så är det kanske jag som är snåljåp, haha. För mott CV och persnliga brev blir tre papper tillsammans, vilket betyder att för varje affär jag vill lämna in till kostar det mig 9 kronor. Det kanske inte låter så mycket men det blir ju endel när man ska lämna till flera butiker och så. Men får väl skriva ut massvis hemma till nästa gång :) Men nu ska vi i alla fall ta det lugnt för att sedan börja göra oss iordning, för klockan ska vi vara hemma hos Emma för middag och förkrök! Sedan vart det bär av vat vi inte,det får vi se! men ska försöka ta lite mer bilder än sist! Sånt är ju alltid (nästan) roligt att kolla på dan efter! Men nu är det "without a paddle" på fyran. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krogen ikväll vet inte vart får man gissa(kvarnen)eller nått:)

2009-02-28 @ 16:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback