Jävla tjat

Nu är jag hemma, fast har redan varit det ett tag. Men nu är jag lite småtrött och imorgon bär det av mot Kungariket igen. Packa kläder, sen tillbaka hit på fredag. Tyvärr så funkade inte din idé Linda. Jag måste verkligen hem, har inga kläder. Hjälper inte att tvätta eftersom jag har så lite kläder. Plus att jag nu kom på att jag måste hem och skriva ut CV:n för att kunna lämna in i affärer och så i helgen. Fan, nu blir jag irriterad, plus att halva världen är så negativ. Fan.

Och varför tjata så jävligt om kronprinsessans förlovning?! Okej, hon är förlovad nu, wiho. Vi har förstått det nu, alla kanaler. Och man kan inte bry sig mindre. Kan ni sluta tjata om det nu?! Tack!

Kommentarer
Postat av: Linda

hejja hejja pepp pepp pepp, pooosiiitiiiviiteeeeet! pepp pepp pepp peeeeppppppp!! och en puss.

2009-02-24 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback