Min helg

Nu är man sjuk också, woho. Hostar som en galning, sen kan jag typ inte hosta ordentligt, asdrygt. Men ja, jag missade ju inte denna helg så, det var ju det viktigaste. Jag kan ju faktiskt vara sjuk och leta jobb samtidigt :P Men helgen i alla fall, i fredags var jag ju som sagt och festade hos i Örebreeew med Erica, riktigt kul :) Vi gjorde  oss iordning hemma hos henne och så förfesta vi lite också, sedan så åkte vi iväg till Kåren och vi dansade i princip hela tiden tills det stängde, hur kul som hellst!! Sen efterår så började vi snacka med lite människor och ja, blev endel snackade :) Så en riktigt lyckad kväll var det iaf, och det vi kan konstatera med denna kväll är att världen är bra liten!! :) Lördagen däremot var raka motsatsen till fredag, riktigt lugn alltså. Två saker var huvudgrejerna igår, nämligen datorn och telefon. Massvis med pratande och smsande. Men träffade i och för sig Tony och Gååse en snabbis på natten också, snacka lite skit och så :) Och idag har jag bara legat och sjukat mig men det gör inte så mycket, har ju dödat lite tid idag men att prata med Johanna och Emelie i telefon :) Blev väldigt många bilder som jag inte tänker lägga ut här, men här har ni några få iaf:








Kommentarer
Postat av: erica

hmm vackra bilder hahahahahahaha

2009-02-01 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback