Egotrippat

Jag sitter och kollar lite i min externa hårddisk, där jag jag har massvis med bilder från flera år tillbaka. Det är ju inte lite man förändras på fyra-fem år! När jag ser bilder på mig själv när jag är blond, undrar jag verkligen hur jag kunnat ha varit det, ser ju inte alls ut som jag! Sen lila lugg? Vad tänkte jag då? Haha. Ne, men då var det ju kul, och då gillade jag det. Har ju aldrig direkt gillat att se ut som alla andra så! :) Men jag tänkte i alla fall bjuda på några av bilderna jag hittade så detta är ett väldigt egocentriskt inlägg, haha. Bilderna är föresten blandade, börjar väl från 2004, förutom den bilden när jag är jätteliten då ;) Och den stora bilden är jag idag. :)




Kommentarer
Postat av: mamma

oj,tänk när du var blondin,vi kanske ska göra det i veckan när vi ska färga och klippa dig:)syns på stora fotot att du har blivit smalare i ansiktet:)

2009-02-03 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback