Bara lite random sådär

Jag har upptäckt att om man är riktigt sugen på godis eller något annat onyttigt så kan man tugga tuggummi. Idag har jag tuggat, tuggat så mycket att mina käkar verkligen har fått träna. Har man något gott tuggummi med smak så är det ju ett väldigt bra substitut. Självklart ska man inte tugga allt för många tuggummin, och det är främst av två orsaker; först så finns det ju den effekt som man även kan få om man till exempel äter för mycket läkerol, ja ni fattar. Och andra orsaken är att tuggummin i för stor mängd inte är speciellt nyttigt, det innehåller ju kalorier precis som allt annat. Men det funkar ju fint för att dämpa sötsug för stunden, för min del i alla fall! Så nu... nu ska jag tugga vidare. Sjuka cravings idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback