Du är inte min barbie Ken

Idag har jag gått hela dagen och oroat mig för den arbetsintervjun. Men så pratar jag med Johanna på msn och hon får mig att skratta, hon slänger alltså ihop en dikt för att visa hur man kan dissa någon. Inget seriöst i det här alltså, men ändå roligt och namnet Anton är bara random. Så här kommer det, mästerverk skapat av Johanna Kjell;

Johanna säger:
du kan säga så här
Johanna säger:
Anton du är en underbar vän
men du är inte min barbie Ken
det jag söker kommer du aldrig att uppnå
vad ska jag göra för att du ska förstå?
jag lilla iida vill ha mycket mer
och nuppa med betydligt många fler
nu ska jag vara singel med min kompis Kjell
och det gör att man blir över sexuell
så tack för ditt erbjudande det är riktigt sweet
men grabben du har dragit en fet niit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback